Fungování nástroje PLANDANCE

PLANDANCE během zakázkových porad pokrývá 3 oblasti

01

Včasná identifikace problémů v zakázkách

Bez ohledu na příčinu nástroj PLANDANCE okamžitě identifikuje ohrožený termín, přetíženou kapacitu, chybějící materiál či polotovar. Výpočet provede na základě aktuálního plánu zakázek, stavu skladů, plánu dostupných kapacit a plánu nákupů. Jednoduše nalezne stav, kdy plán spotřeby zdrojů (dáno zakázkami) neodpovídá plánu zajištění zdrojů (dáno skladem, nákupními objednávkami a kalendářem kapacit).

02

Nalezení nápravných opatření

Díky nástroji PLANDANCE lidé dokáží nalézt a simulací ověřit funkční sadu nápravných opatření. Problém a tedy i nápravné opatření je nalezeno včas - bez urgentního příplatku. Mezi testovatelná nápravná opatření mohou patřit: dřívější dodávky materiálu, navýšení kapacity, volba alternativní technologie či akceptované prodloužení zákaznického termínu.

03

Podpora realizace nápravných opatření

Funkčnost zvažovaných nápravných opatření jeden den vyhodnotíme simulačně, již druhý den ale ověřujeme jejich uvedení do praxe v rámci reálného plánu.

ČASTO KLADENÉ DOTAZY - FAQ

Co firmy většinou zajímá

Jaký problém PLANDANCE řeší?

Firmy mají zakázky potvrzené na termíny, kdy pro ně není zajištěný materiál nebo chybí kapacita. Zakázkové porady na tento problém přijdou pozdě. Tato situace působí zmatek a zbytečné náklady.

Jak dlouho trvá zavedení?

Zprovoznění PLANDANCE je závislé na součinnosti IT (nastavení exportů z ERP). Pokud se při této spolupráci nic nepokazí, je možné čerpat přínosy PLANDANCE do 2-3 měsíců.

Jak PLANDANCE technicky funguje?

PLANDANCE je cloudová aplikace. Díky tomu je zprovoznění velice rychlé. Uživatelské rozhraní systému funguje přes webový prohlížeč, nástroj je tak dostupný pro pověřené uživatele odkudkoliv. (včetně mobilních zařízení).

Co potřebuji pro PLANDANCE?

Je nutné evidovat plán potvrzených zakázek - jejich termín, materiálovou a kapacitní náročnost, dále stav skladů, plán nákupů a plán dostupných kapacit. Tyto informace jsou typicky evidované v ERP, stačí je jen použít.

Je PLANDANCE APS systém?

NE. PLANDANCE není APS (advanced planning and scheduling). APS software se zaměřuje na optimalizaci podkladových plánovacích procesů. Jedná se o násobně komplexnější a na implementaci složitější systém. Pokud hledáte APS systém, zajistíme pro Vás implementaci APS systému PLANTUNE, který jsme dodali už desítkám firem.

Jak se PLANDANCE propojí s ERP?

Pro užívání PLANDANCE je nutné zajistit přenos dat z ERP ve správném formátu. Typicky se jedná o export dat ve formátu CSV o zakázkách (datum, materiálový a technologický kusovník), skladech (položka, množství) a potvrzených nákupech (datum, materiál). Nic co by správce ERP snadno nezvládl.

Je PLANDANCE ERP systém?

NE. PLANDNACE není ERP. PLANDANCE je nástroj, který funkcionalitu ERP systému rozšiřuje. Mnoho dat pečlivě evidovaných v ERP se ale skrze výpočty PLANDANCE konečně začne aktivně užívat.

Co tedy PLANDANCE je?

Podle našich vědomostí je PLANDANCE unikátní koncept. Nevíme o tom, že by pro nástroj zajišťující digitalizaci zakázkových porad existovala nějaká třípísmenná zkratka (APS, ERP, MES, IOT, ...)

Rádi Vám systém předvedeme

Pojďme se vzájemně seznámit během krátkého hovoru. Vysvětlíte nám, jak u Vás vše funguje a co Vás trápí. My Vám představíme fungování systému. Společně probereme, jak by mohl nástroj pomáhat u Vás.

CHCI VÍCE INFORMACÍ A VIDĚT DEMO